Elektronická evidence tržeb
Pro vás, kteří hradíte své objednávky v hotovosti (dobírkou), se nic nemění a na dokladech jsou od 1. 3. 2017 potřebné identifikační údaje.
Pokud byste však chtěli uhradit své předchozí závazky (faktury) řidiči našeho smluvního přepravce, je nutné nám tuto skutečnost avizovat ihned při objednání a to včetně přesné sumy, kterou budete platit, abychom připravili odpovídající doklady.
Při úhradě faktury řidiči je nutné mít avizovanou sumu připravenou přesně, neboť jinou částku řidič nebude schopen ani oprávněn přijmout.
Tato možnost není u smluvních přepravců doručujících kování z Centrálního skladu v Ostravě.
S ohledem na výše uvedené povinnosti a s ohledem na bezproblémovou administraci je u převodových zákazníků preferovaným způsobem úhrady platba bankovním převodem.
Výběr hotovosti jinými zaměstnanci firmy než na pobočkách při platbě v hotovosti a řidiči našich přepravců není v tuto chvíli povolen.